Tabel pierścień zaciskowy ma jedną zasadniczą wadę...zahaczysz o zbyt niski krawężnik i potem będziesz szukał wiatru w polu tzn. końcówki na krawężnikach :szeroki_usmiech
Tabel pierścień zaciskowy ma jedną zasadniczą wadę...zahaczysz o zbyt niski krawężnik i potem będziesz szukał wiatru w polu tzn. końcówki na krawężnikach
jeżeli urwałbyś pierścień to razem z tłumnikiem, ponieważ jest on poprowadzony niżej niż jego końcówka :diabelski_usmiech
"Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"
Jak już mamy się tak czepiać szczegółów to na pierścień zaciskowy skręcony śrubą :P
keraj998 zgadzam się z tą teorią. Poza tym taką przykręconą końcówkę można przeszczepić do innego tłumika w razie wymiany i nic nie trzeba spawać. Ja uważam, że spawanie tej końcówki jest bez sensu - osłabi to blachę w tych miejscach i będzie powodować korozję. Już lepiej na nity to złapać.
ŚKODA 120 L z 1977 roku.
ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.
Poza tym taką przykręconą końcówkę można przeszczepić do innego tłumika w razie wymiany i nic nie trzeba spawać. Ja uważam, że spawanie tej końcówki jest bez sensu - osłabi to blachę w tych miejscach i będzie powodować korozję. Już lepiej na nity to złapać.
Tabel widzę, że nie przekonamy Cię - rób jak uważasz, oby tylko nie trącało agro - tuningiem to może będzie ok. Szczerze wątpie :diabelski_usmiech
O co Ci chodzi? Końcówki, które są identyczne i oryginalne a mają inny sposób mocowania to agrotuning? Chyba nie czytałeś dokładnie wątku i nie oglądałeś linka.
Podbiel niestety w ASO ciężko. W Polsce nie ma i muszą sprowadzać z Czech. Co najmniej 2 tyg czekania jak nie dłużej.
blackrs w takim razie ona jak jest zamocowana? Na wcisk? Jeżeli tak to sobie lepiej ją przynituj... A o spawaniu mówi oryginalna instrukcja montażu w przypadku końcówek pozbawionych pierścienia zaciskowego.
ŚKODA 120 L z 1977 roku.
ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.
na wcisk i pierscień mocujący taka opaska którą sie skręcało i ktora mocno trzyma także ciezko bylo by mi ją zgubić. mojej nie trzeba ani spawać ani nitować
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Tabel czytałem dokładnie, wiem co piszę a moja uwaga dotyczyła tego, że nie zawsze to co na zdjęciu pokazane jest takie same jak w rzeczywistości oraz informacje zawarte w instrukcji są błędne co doświadczyłem na własnym aucie. Więc chodzi mi o to, żeby nie okazało się, że coś nie spasuje, coś trzeba będzie jednak uciąć, dociąć, poprawić a i tak efekt np. może nie być zadowalający. Finalnie to Ty decydujesz co zamontujesz a każdy z nas ma swoje zdanie, które tu przedstawia - tak to forum funkcjonuje i nie tylko te
x_cite, naprawdę nie wiem o co Ci chodzi i do czego pijesz. Ja Ci się nie zabraniam wypowiadać. Rozumiem, że Twoje "traumatyczne przejścia" z końcówką wywarły na Tobie duże piętno i może dlatego 8)
ŚKODA 120 L z 1977 roku.
ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.
Tabel sam zacząłeś się czepiać mnie, więc to ja nie wiem o co Ci chodzi - zakładaj co chcesz i jak chcesz tylko uważaj, aby przypadkiem korozja nie nadwątliła przypadkiem tłumika. Aha te moje traumatyczne przejścia mają służyć innym jako wskazówki jak nie masz zamiaru się do tego stosować to przynajmniej nie bądź zgryźliwy i rób sobie po swojemu. bez odbioru.
Zastanawiam się nad montażem końcówki wydechu 1.4 TSI i zastanawiam się czy trzeba obcinać oryginalny tłumik czy może wystarczy nasunąć i w razie co w przyszłości będzie można zdjąć.
Czyli generalnie montując taką końcówkę nie należy się kierować instrukcją, tylko przyciąć tak aby dobrze licowało ze zderzakiem.
Jako że końcówkę już posiadam, nie mam żadnego sprawdzonego tłumikarza - będę to robił z kumplem który ma migomat - na spokojnie poprzymierzam i podocinam.
Jako że nigdy nie spawałem niczego w samochodzie dwa pytania:
1. Jak domniemam należy odłączyć akku na czas operacji? Czy po odłączeniu nic się nie "rozkoduje" itp?
2. Czy spaw należy/warto zabezpieczyć jakąś farbą?
seba210, jak byłem spawać wydech w starym aucie to gościu podłączył jakieś ustrojstwo na klemy i spawał nawet nie odpinał aku. Operacja zakończona sukcesem nic się nie zepsuło :wink:
paskuda, Z opaską ciekawy pomysł. Ale nie wystaje Ci ta wewnętrzna, oryginalna rura?
Wydaje mi się, że ja chciałbym to trochę głębiej nasunąć a wtedy może trochę wystawać.
Komentarz